Proč nekupovat telefony Nokia?

Vlastníci jakéhokoliv mobilního telefonu Nokia, nechť neprodleně zavírají okno prohlížeče. Tento článek bude tvrdě kritizovat veškeré nepovedené výrobky. Nokia neumí vyrábět telefony a novinky jsou toho jasným důkazem. Dnes jsem s nejedním kamarádem vedl zdlouhavou diskusi o tom, proč si nepořizovat drahé krámy od této značky.

Nepovedený design

Vždy se Nokia snaží udělat něco tak elegantního a originálního, že nakonec vznikne odporný kus velkého plastu, který vypadá jako satelitní družice z hvězdných válek. Důkazem toho je například nepřehlédnutelný symbol, legrační telefon Nokia 7600. Hrozné vládání, příšerný tvar, škaredý displej a nekvalitní rozmístění tlačítek. Není se čemu divit, na Hyper recenzi se tento „šmejd“ prodává za dva tisíce korun.. Dalším otřesem je nekvalitní Nokia 3650. Když jsem tento telefon držel v ruce, připadal jsem si jako bůh. Držet v jedné ruce něco tak obrovského je zážitek zcela nezapomenutelný. Navíc, pohybující se kryt z jemného plastu, zaostalé vyzvánění a příšerný displej dodává opravdu „svůj příběh“, jak výrobce na svých stránkách s chutí dodává..

Nedodělaný Symbian na zaostalé šmejdy

A opět je důkazem otřesná Nokia N70, kterou (bohužel) mohu testovat od rána do večera. Symbian je nedomyšlený „Operační systém“ který se instaluje do levných krámů – hlavně Nokia. N70 je poměrně elegantní přístroj se špičkovým fotoaparátem, ale díky zaostalému Symbianu a špatně ovladatelnému joysticku se z něj stává chudý SmartPhone. Těšil jsem se na kvalitní, rychlý, nadupaný stroj a nakonec jsem dostal drahou krabici, která je naprosto bezmocná. Kdo zkusil jak Symbian, tak Windows Mobile a delší dobu obojí testoval, zjistil, že Microsoft je zkrátka nejen nejlepší výrobce Operačních systémů do počítačů, ale také do SmartPhonů či PDA zařízení. Už jen kvalitní synchronizace a velký výběr kvalitních (Symbian se chlubí pouze kvantitou) programů dodává Windows Mobile značné plus. Je perfektní, když si ve Windows můžete pomocí SPB Mobile DVD vytvořit z klasického DVD 300MB film ve formátu WMV a následně se na něj můžete ve Windows Mobile zařízení dívat.

Nokia – plaťte za značku, nikoli za funkce!

Nokia přiráží veškerým zařízením vysokou cenu, jen kvůli značce. Sony Ericsson vydává bezvadné, multifunkční zařízení za příjemnou cenu a Nokia, aby byla originální vydává své stroje za cenu zjevně vyšší, jen kvůli nápisu, který se vám z telefonu při běžném používání, za dva týdny seškrábe (N70 je opět správným příkladem)

Displej – velice důležitá část telefonu?

Kamarád se vymlouval na to, že si vybírá telefon na hudbu, volání a psaní SMS zpráv, takže se nepotřebuje pyšnit nějakým kvalitním displejem. Nokia na své telefony „instaluje“ otřesné QVGA, obrazový standart displeje s rozlišením 240 × 320 obrazových bodů a tvrdí, že je to nejlepší možnost, jak si vychutnávat detail každého pixelu. Ovšem, netuší, že VGA s jednoznačně větším rozlišením, a to 640 × 480, je třikrát tak větší a tudíž si už opravdu můžete vychutnávat kvalitu.

Zvuk – proč přehrávat kvalitně, když nemusíte?

Nokia se chválí velice „kvalitním“ zvukem a perfektním příslušenstvím. Nokia N70 obsahuje v balení elegantní sluchátka pro mohutného slona a telefon vlastní úžasný reproduktor. Díky tomu si můžete vychutnávat hudbu opravdu profesionálním způsobem. A tak předražený telefon nevyužijete ani jako obyčejný audio/video přehrávač.. Nezbývá nic jiného, než si zakoupit nové sluchátka a nejlépe MP3 přehrávač, pokud nechcete řešit neřešitelný problém, proč je zvuk tak otřesný.

Nokia 7280 – Pohodlí na každém kousku

Perfektní výstřelek, který Nokia zkusila – opět neúspěšně. Tyčinka která měla prolomit bariéru nemastných a neslaných designů se opět stala propadákem po celém světě. Tento „telefon“ má velice kvalitní klávesnici, se kterou šťastně napíšete jakýkoliv text a to třeba i populární knihu, špičkový displej na kterém si můžete díky 50MB paměti pouštět desítky filmů denně. A díky tak perfektnímu displeji se na slunci z vaší tyčinky stává elegantní zrcátko. A protože je telefon opravdu otřesný, Nokia vám zdarma dodá pouzdro – kolosální dárek.
Nokia je špatným výrobcem telefonů, nikoli všeho, co vyrábí. Jediný telefon který považuji za velikou, levnou kvalitu je stará Nokia 3310, která se ještě dnes objevuje v bazarech a to ve velice slušném stavu. Pokud si vybíráte telefon, nedívejte se na nesmyslné recenze serveru Mobil Mania, ale trpělivě sledujte diskuse a zapojujte se do nich. Podle tohoto serveru není „nic“ špatné.
ico Pavel Smrk | ico 13. ledna 07, 09:01 | ico Mobilní telefony | přečteno: 7133x

Čtenáři vytvořená diskuse

1 Pepino - 14. ledna 07, 04:01

A proto jsi jdu příští týden koupit Nokii E50 :)) (To jako beze srandy)

2 bleach - 14. ledna 07, 05:01

Web

Nikdy jsem neměl žádnou nokii. A jsem rád. Po tomto článku se všem jejím majitelům tiše směju. :D

3 Kubiny - 14. ledna 07, 12:01

Web Email

Iku, moje nokia 3510i ta toho zazila, vsak vis :D az bude fotos dam link :] ted uz tam mam jen 2pyramidy... :] ty dve zbyly se vali ted vali negde v popelnici :]] jinak dobre ses oprel do nokie, dobre jim tak sr*um fakt neumi vytvorit mobil ktery by mnel funkce odpovidajici cene, ... :]

4 wezet - 14. ledna 07, 12:01

Moja nokia sa v poslednom case pekne doj*****. jeden den signal mam a potom dva dno ho nemam :/ No nic, budem si musiet kupit novy mobil...

5 Dr.ik - 14. ledna 07, 01:01

Web Email

[3] Ano, jejich telefony jsou v 90% předražené, neříkám všechny. Netvrdím, že Nokie nejsou tímto způsobem odolné, naopak, vydrží mnohem déle než většina Siemensů, Sony Ericssonů, nebo třeba Alacatelů, ale svojí výbavou jsou na příšerné ürovni.

6 hustick - 14. ledna 07, 02:01

Web Email

Dr-iku, mohl by jsi nám tedy doporučit smartphone do 10 000 Kč, který má Microsoft Windows Mobile 5.0 ...

7 Kubiny - 14. ledna 07, 02:01

Web Email

[5] mno jasny, ale "myslim" [vymecne] si ze ta moje nokie uz zazila dost a zaslouzi si krasny a neruseny duchod, ale furt ji rad pouzivam, ja mobil pouzijuu jen na posilani zprav, volani a jako micek kdyz me negdo nastve. Mno a ta vydrz baterie 7dni, je na tento jiz historicky mobil uzasna, ...

8 Ly - 14. ledna 07, 03:01

Web

Siemens 4EVER :))

9 Pampuch - 14. ledna 07, 03:01

Web Email

S tou 3310 souhlasím, jeden z nejkvalitnější telefonů od Nokie.

10 Dr.ik - 14. ledna 07, 03:01

Web Email

**Qtek 8310**, je to kvalitní, malý telefon a seženeš ho za 10 550. Má i wi-fi, takže je to pořád jeden z nejlepších SmartPhonů na trhu ;-) Pokud si pamatuješ, dělal jsem na něj malou "recenzi":dr-ik.net/9-qtek-8310-perfektni-smartpho…

11 Adamsen - 14. ledna 07, 05:01

Web

ta nokia 7600 je fakt hnusná trochu mi s těma těma tlačítkama připomína Siemens SX1

12 matejcz - 14. ledna 07, 06:01

Email

Mno,abych to zhodnotil,tak je tu někdo zaujatý proti Nokii.Nokia vyrábí již několik let perfektní telefony,které jsou opravdu velmi kvalitní a myslím,že cena odpovídá kvalitě.Všechny telefony Nokia i přes svou vyšší cenu opravdu vydrží,v ruce mi proběhla téměř každá nokia od 5110 až po n93 a žádný se mi nerozbil ani nijak neporušil,dodnes slouží perfektně...sází hodně na kvalitu...To se o konkurenci říct nedá...Nikdy jsem tedy osobně neměl žádný siemens,ale kamarádi jo,žádnej nic nevydržel až na c60,s kterým si kámoš pěkně užil a prežil všecky pády,pokusy...ze siemensu je podle mě jediný pořádný opravdu využitelný i přes své vady sx1,jinak si myslím,že to jsou hračky pro malý děti na tužkový baterky.také ze SE mám bohaté zkušenosti,jsem veliký fanda SE,měl jsem od t610 až k750i celou řadu a žádný z nich nevydržel moc dlouho,t610 po půl roce mrtvá na odpis,t630 to stejný,k700i jsem měl déle,tam přestal fungovat JOY-sice jen mechanická vada,ale u telefonu za 11k by se to stát nemělo,u žádné nokie se mi nikdy nic podobného nestalo.K750i mi odešel bezmála za 2měsíce používání...pak jsem přešel zpět na nokie.Z řady Se byl vychválil p900/10 bezkonkurenčně nej na trhu,bez problémů super zařízení až na OS-který nemá dostatek programů...N70 jsem měl taky a nepřišla mi tak hrozná,možná bych zmínil pomalost systému,ale to bylo díky jednomu z prvních fw,jinak jsem byl spokojen,spíše hlavním nedostatkem n70 jsou malé klávesy,na které jsem si opravdu zvykal velmi dlouho...Zvuk sluchátek byl dostačující,nelze ho srovnávat s Ipodem,ale pro bežné používání stačí.
Myslím si,že je to věc zvyku,kdo má jaký telefon,vše se taky odvíjí dle financí a každý bude vyzdvihovat svou značku nad ostatními...To je jasný.
Souhlasím,že WM je mnohem lepší než symbian, v porovnání kteréhokoliv smartu se zařízením s WM je jasně vidět rozdíl ve kvalitě zpracování a možností...Ve světě WM je uživatel téměř neomezen...
Teď vlastním HTC TyTN a všem vřele doporučuji,podle mě jedno z nej zařízení na trhu...

13 Dr.ik - 14. ledna 07, 06:01

Web Email

[12] Jde také o to, jak se k zařízení chováš - tím tě nijak nechci napadat, že se nestaráš o své telefony, jak by se mělo..

14 Benny - 14. ledna 07, 07:01

Web Email

Mě osobně se nokie taky nelíbí, maji většinou takovej stereotypní design a jsou dost drahý :-(

15 matejcz - 14. ledna 07, 08:01

Email

[13]Mno,jediný s čím mám problém je prach,sem tam taky spadne...Ale žádnej extrém.Nokie jsou ale hodně odolné.Teď u HTC si dávám ale sakra pozor,abzch ho nezničil...

16 Dr.ik - 14. ledna 07, 08:01

Web Email

[15] Jistě, mé Mio P550 je stále v pouzdře, i když je leží na stole.. byla by škoda, zničit si vlastní leností tak kvalitní storj, jako je Mio nebo HTC, který chystám v příštích měsících zakoupit..

17 sTeeVe - 14. ledna 07, 11:01

Web Email

No tak já nevim, ale ne každý má finance na koupi smartphonů, a nezlob se tedy na mne, ale co se týče softwaru v **nových** telefonech nokia (nevytahoval bych zbytečně 7600, která je už celkem stará), tak je daleko lépe vyřešen, než třeba v SE.

Já třebas už hodně dlouho probírám různé diskuse a recenze, protože plánuji koupi nového mobilu, zřejmě si pořídím nokii 6300 (podle v budoucnu navržené ceny), ale i tak má nokia až na vyjímky jeden z nejlepších poměrů cena/výkon - ten výkon je včetně odolnosti, použitelnosti a poruchovosti.

Mamka má už pěkně dlouho nokii 6310i a nikdy neměla sebemenší problém. Takže podle mého názoru jsi proti nokii docela zaujatý a s článkem z velké většiny nesouhlasím.

18 matejcz - 15. ledna 07, 01:01

Email

[17]Mno,lze koupit také levný smart s Wm například Moto mpx220-skvělý stroj,měl jsem ho jednu dobu asi měsíc a za cca3000kč s 1gb kartou kabelem a sluchátkama to bylo hodně dobrý
K 6310i tu občas taky používám kvůli výdrži,když jedu třeba na hory,abych nemusel nabíjet-ta vydrží cca měsíc bez nabíjení!krom toho mám jeden z prvních 6310i a pořád funguje.
K té 6300 bych nekupoval a raděj zainvestoval do e50 -krásnej telefon...

19 MC Keny - 15. ledna 07, 03:01

Ano, bohužel taky nemohu s tímto článkem souhlasit. Nokia určitě nevyrábí takové šmějdy, jak se zde popisuje. Já vlastním N 6233 a jsem zatím velmi spokojen. Co bych třeba vytknul je, že má mnoho autorských práv a nejde dělat (bez pomocí PC atd.) vše potřebné s obsahem jako např. u SN apod.

O Nokii se často říká, že se platí za značku. Možná že ano, ale v této chvíli by se neměla opomíjet ta již zmiňovaná kvalita výrobku, logické ovládání... Čas od času se třeba stane, že se nějaký ten výrobek po nějaké stránce zcela nepovede, ale tento problém není určitě jenom u N.

Ale jinak dobré zamyšlení nad problémy mobilních telefonů.

PS: "..Microsoft je zkrátka nejen nejlepší výrobce Operačních systémů do počítačů,.." - Když bych to vzal z toho pohledu PC, tak by měl člověk dnes opatrně něco takového tvrdit.

20 CrazyDog - 16. ledna 07, 03:01

Web Email

Jsem narocny clovek a chci teda od tebe poradit odborniku pres SE, ktery se vyrovna Nokii ze symbianem ve stejne cene nebo mensi jako je 13 000,- Diky za kazdy typ. Zvastat o tom ze SE je lepsi umi kazdy a dokaz mi to

21 MzK - 17. ledna 07, 02:01

Web

Proto jsem věrný ericssonům teď už sonyericssonům

22 ikso - 17. ledna 07, 04:01

Web Email

Opatrne s tým tvrdením o Symbiane.. Má viac verzií a každá verzia je iná, neporovnávaj Symbian ako celok ! Symbian S60 je dosť nanič, ale napr. taký S80 je už iná káva..

23 Dr.ik - 17. ledna 07, 06:01

Web Email

[22] Celkově je Symbian podle mých zkušeností (a to i S80) mnohme lepší.. Jde o to, jakou chceš synchoranizaci, komuikaci s Win na PC, a tak dále, a tak dále..

24 hawkes - 21. ledna 07, 01:01

Web

nokia, to me nikdy netahlo

25 Janik4 - 29. ledna 07, 06:01

Email

Mě se líbí např. N70 a řeknu vám,že je taky dost dobrá,ale mohla mít lepší funkce,třeba rovnou symbian s60 3.generace

26 Dr.ik - 29. ledna 07, 07:01

Web Email

[25] Funkce není operačníá systém, to si pleteš ;-) Nicméně, pokud lepšíá funkce, tak jedině Windows Mobile..

27 tslany - 4. února 07, 12:02

4matejcz: A jak ti padl K750i? Já sem ho měl rok, 65hodin hraní výkonožravých 3D her, plýtvání baterkou omylem spoštěnýho MP3, pád z 3M a 13× přehrátí FW a všelijaký tuning... A VYDRŽEL! Na nokije bych nikdy v životě nepřešel, protože by nepřežily ani pád z 1M a to nemluvím o S60,80... totální blivajz lepší UIQ. Podle OS se pozná i výrobce: pokud má hodně mob. s OS, znamenáto že je línej naprogramovat vlastní FW, zatímco SE udělá jádro, na jiný mobil přidá drivers, GUI, soft,... Uživatelé WinMob (WinCE) a Palm nechť prominuo

28 Studa - 24. října 07, 01:10


Ahoj, tak siemens a alcatel tady vůbec nerozšiřujte, to jsou tak hozný telefony, co já jich měl a děs:D
Tak teda nokie vůbec špatný nejsou měl jsem z těch né tak starejch 6131 hned jak vyšel a byl jsem se všim nadmíru spokojen, a to že vydržel dost těch pádů, doted slouží sestře.
SE/Nokia/HTC/ atd.? Podle toho kdo co chce, SE se mi dost zalíbili, ale já chtěl nejlepší smart a tak se moc nerovnali nokiím protože SE spíš dělá telefony s určitym zaměřením a nokia má vše u jednoho (sice to má pak třeba chyby, váhu, či nemá výdrž, ale co)
A nakonec jsem si koupil SE P1i se systémem UIQ 3, a byl jsem celkem spokojen, UIQ3 se začíná celkem fajn rozšiřovat (přibylo tejdně 5-8 app , a fakt kvalita, her taky tak nák.
Ale nemohl jsme si zvyknoutna qwerty klávesnici, na dotykovej displej a na to že UIQ je celkem pomalej, 160 ram je užasný, ale procesor 205 nic moc.
Hry, foták, filmy to šlo pěkně, vše hno šlo vlastně hladce, jen to projíždění menu, kontakty, sms a taj byl porod...takže ted přemejšlim nad třeba
N95/HTC Kaiser nebo tak, ale na druhou stranu přemejšlim jestli vlastněchci vůbec telefon s OS...pač ta rychlost mě ubíjela a dotykáč šel blbě ovládat jen v jedný ruce no.
Jo máte zkušenosti s WM? co app/hry jaký to je? Nějak jsem na to moc ani nenarazil no.

29 Patrik Vogl - 24. října 07, 02:10

Web Email

[28] Podívejte se do kategorie Windows Mobile, jsou tam naprosté začátky, až k profesionálním aplikacím a nastavení.

30 Puky - 21. ledna 08, 06:01

Email

Ahoj ja se taky zajimama o telefony a mam nokiji n73 a muj bratr n82 a tosou fakt dobry telefony a nejsou tam vga a mel bys to prepsat protoze co tady mas napsany neni pravda a uz ji mam rok cau.

31 Marek - 2. března 08, 09:03

Web Email

muj názor na tebe je jasnej. si idiot.... neser se do nečeho jen kvůli tomu že se ti to nelíbí... nevim co je na 7600 srandovní... koupil sem si jí v roce 2004 a dal sem za ní 12.000,- ve slevě... je to normální telefon jako každej jinej až na extravagantnější design a milion funkcí který dost telefonů nemá. na tlačítka si člověk musí zvyknout ale nesměj se lidem co ho maj... kdyby si s nim dostal do hlavy, asi by si to jen tak nerozdejchal... tak mě moc neser... sem na ten telefon pyšnej a serou mě lidi jako ty...

32 Biff - 14. března 08, 10:03

Z nudy jsem si brouzdal po netu a na tohle narazil... Totálně si mě svojí kritikou telefonů Nokia rozsekl :o)))

Je pravda že už to není to co to bývalo... Dříve byla Nokia špička a dnes už sotva dýchá na paty jiným značkám...

Ale občas uvádíš strašné nesmysly... Třeba u N70: - Nokia, aby byla originální vydává své stroje za cenu zjevně vyšší, jen kvůli nápisu, který se vám z telefonu při běžném používání, za dva týdny seškrábe (N70 je opět správným příkladem)- To je zajímavý, já jí nosím už v kapse kdo ví jak dlouho a pořád nic... stále ho tam mám... To dokazuje jedině Tvé silně neštrné zacházení, možná bordel v kapse a zjevnou nešetrnost a následnou blbost Tebe sama jako uživatele :o) !!! Telefon není tank!!! Až si to uvědomíš, tak Ti vydrží mnohem déle!!!

Dále srovnání Symbian a WM... třeba N70ka je pomalá, to je pravda, ale jen pro hloupé lidi! Třeba když by sis vypnul PROTOKOL nebo ho dal na méně dnů, tak by se Ti telefon až zázračně zrychlil!!!

Případná špatná fuknce joysticku... N70 nemá joystick!!! Nokia je nepoužívá (možná jen minimálně!!!
Joystik je multifunkční tlačítko - jeden kus více tlačítek hlavně používá SE!!!
Nokia používá sdružené tlačítka!!! Na klávesnici je to jako 1 - 2 tlačítka (jako kusy) ale pod klávesnicí to je několik tlačítek!!!

Nebo vychvaluješ že si na WM můžeš pustit film v DivX ap...
To na symbianu také, ale musíš si na to stáhnout potřebný program a kodek...

Takže prokazuješ pouze svoji hloupost a zaujatost proti nokii...


Celkové srovnání telefonů Nokia vs. zbytek Ano nokia pomalu začíná zaostávat... viz display třeba s S500 a stejně starý nebo novější tlf Nokia nemá tak dobrý display.. to je pravda...

Ale třeba SE koupil jsem přítelkyni telefon SE K700i nevím čím to... joystik se po nějakém měsíci začínal sekat ap... A opravdu mě dostalo, když si dala telefon normálně do kapsy a po zhruba 30 minutové chůzi jej vytáhla s prasklým displayem!!! Sklíčko ani zbytek telefonu neměl jediný škrábanec!!!! Jen prasknul display... Nevím čím to, ale měl jsem už hodně mobilů a nikdy se mi to nestalo!!! Všechny telefony Nokia co jsem měl přežili i nejhrůzostrašnější pády, ze 2 metrů na asfalt, po shodech, při běhu s následným odkopnutím po dopadu, či populární hod o zeď s N6230i... Opravdu nikdy s displayem se mi nic nestalo až sem se tomu divil...

Navíc Třeba mě se málokdy stane že se mi zasekne Nokia... Třeba přítelkyni, kamarádům ap, se vždy vcelku často sekají telefony... Ale ne Nokia... ty opravdu jen vyjímečně...

Dále kamarádka si koupila SE S500 nevím čím to po měsíci stihla dvě reklamace... vibrace a reproduktor... Chválím velmi rychlý servis... Ale zcela nový telefon a takové problémy?! U nokie se mi to nestalo snad nikdy ať už byl mobil Nový či starý!!!

SE má opravdu dobrý display u většiny telefonů, má dobré funkce a vlastnosti, ale poněkud nešťastný výběr paměťové karty...

Stále chceš shazovat mobily Nokia? Nokia většinou nemá tolik chyb a problémů se softwarem jako jiné značky :o)

Sice je pravda, že mají občas problémy a chyby, ale většinou vychází z trochu nešťastného řešení konstrukce telefonu a zvolenými materiály... Jenže když si vybereš mobil kde se něco vysouvá počítej že brzo bude skřípat, viklat se ap...
Nikdy jsem neviděl vysouvací telefon po 1 - 2 letech funkce bez náznaků těchto problémů!

Jsi prostě jen zaujatý proti Nokii, z nepochopitelných důvodů... Možná i z jednoho pochopitelného... Prostě s telefonem neumíš zacházet a také se k němu chovat...

Moc kritiky na jiné telefony tu nemáš... Zajímalo by mě proč... Já Ti třeba řeknu že u Motorol a jejich úžesnému středním tlačítku, jak se rozpadá, praskající klávesnice častějším zasekávání...
SE zatuhávání (špatný SW), problémy s joystickem a celkově klávesnicí, hm? to už nepíšeš protože o tom nic nevíš...

33 Karol - 23. dubna 08, 11:04

Email

Přikláním se k poslednímu názoru, mám nokii 6300 zatím jen 5 měsíců, ale nápis NOKIA se mi rozhodně neseškrábal-ani náznakem!Jsem s ní velice spokojená!Reproduktor hlasitý a sluchátka taky dobré.Vybavení ujde, foták bezvadný atd. ...Zato bratranec si koupil SE K550i, má ho asi 6 měsíců a měl už 4 opravy a poslední mu vrátily nespravenou: nefunguje mu bluetooth, asi 4 nebo 5 tlačítek, někdy mu vůbec nejde odemknout klávesnice a když se to povede tak je rád!Takový telefon bych asi vyhodila z okna!Navíc mají Nokie i pěkné designy, jsou lehké, tenké, pravda SE jsou vybavenější, ale takový SE K800i bych si rozhodně nekoupila i když je super vybavený-měla bych strach, že se mi tykový obr nevleze do kapsy!!! :-D To je můj názor a nikdo mi ho nevymluví...

34 Mariana Jurková - 23. dubna 08, 03:04

Email

Nokia ma hrozny design.. ja mam Sony ericsson ä ten je upa bozi.. moje kamaradka ma novou nokii a jenom si stezuje :-D

35 Arondhil - 30. dubna 08, 11:04

Email

Ja stridam mobily jako ponozky už jsme mel nokii:3310,3410,7250i pote SE t230i w800(tu mi vzala segra:D) a nakonec v630i vsechny tyto mobily co jsem kdy mel byly paradni az na t 230i jehoz pridavný fotoaparat byl hrozný:)a k v630i tento mobil byl nejlepsí co jsem kdy mel jednou sem ho vyhodil z 1 patra peneloveho domu na asfalt a nic:Dani jeden z techto mobilu nebyl nikdy v servisu ted jdu na nokii n73 (prvni mobil se simbianem)uz jsem ho mel jednou v ruce a naprosto me uchvatil (ale chce to uz nejake zkusenosti s ram atd).Zaverem neleze porovnavat SE a nokii abe znacky jsoui naprosto perfektni a aütor tohoto clanku je silne zaujaty proti nokiim

36 debilové - 1. května 08, 03:05

Web Email

nerozkazuj me co si mam kupovat nokie jsou nejlepsi

37 tom - 10. května 08, 03:05

zdravím vás zajímavá diskuze možná vás překvapím ale já mám Motorolu už asi pátý kousek pro spoustu lidí možná šmejdy a jak s oblibou uvádějí v recenzích nelogické ovládání přitom si ho každý může upravit sám podle sebe, nemám nic proti nokiím ale pokud někdo chce kvalitu za dobrou cenu tak motorola je nejlepší když se podívám na nokii 6300 a na motorolu L7 kterou mám tak bych řekl že nokia těžce kopíruje design tenkých mobilů od motoroly které byly první.Takže pro mě Motorola.

38 tom - 15. května 08, 04:05

Email

nokie je nejlepsi ty troubo

39 ty - 18. května 08, 07:05

kdo delal tuto stranku tak asi nemel co delat ze. Nelibi se ti nokia tak si o tom udelas stranku,kde sou same nesmysli. Kazdy clovek ma jiny nazor a tys to asi moc nepobral. udelej treba anketu o nejlepsi znacku. Mimochodem displej pisou decka na ZŠ, takže ti tipuju tak 13 let. Ja mam servis mobilnich telefonu. nejvic chodi reklamacky na siemens- vada softwaru, a hlavne na SE- vadny joistick. na nokiu malo kdy, spise hardwarove poskozeni nebo u starych symbianu (3650) vada softwaru diky malo operacni pameti.

40 Dejw - 8. června 08, 08:06

Email

co furt chcete.rozlišení VGAtady nekoupíš nebo je ten display obrovskej.lepší rozlišení než má n80(na ten malej display)tady neseženete

41 Dejw - 8. června 08, 08:06

Email

stejně takhle mužu terorizovat i ostatní značky a ty za ty prachy vetšinou ani wi-fi nemají

42 Dejw - 8. června 08, 08:06

Email

motorolu sem taky měl a říkam šmejt

43 teo - 15. června 08, 10:06

Co se rozcilujete tohle je akora PR web. Proste marketing a konkurencni boj.

44 vbblade - 6. červenece 08, 11:07

Autor plácá kraviny. Za prvé telefon 7600 je starej skoro pět let. takže žádná slává. Hlavně nebyl zaměřen na MP3. Nokia 3650 nebyl to žádnej zázrak, ale na svou dobu dobrej telefon. Jediný co dám za pravdu je N70. Za druhé. Symbian neni špatnej operační systém. Hlavně pro průměrnýho uživatele je to dostačující. WM je sice pěkný, ale předražený. Vydrž žádná slává. Stabilita neni o moc lepší než u symbianu. Co se týče hudby, tak jsem měl mda vario, htc, hp. Displej sice fajn, ale žere baterku. Zvuk? Žádná super kvalita. Konektor to má 2,5. Videa? Do symbianu stačí nahrát aplikaci a můžu se dívat na videa stejně jako na pda. Autor by si měl uvědomit, že tyhle telefonu jsou primárně určeny pro práci, pro volání a psaní sms. Případně ma focení a né na filmy a hudbu. Vyzkoušel jsem jsem skoro všechny značky telefonů a když už bych si měl vybírat, tak buď telfony se symbianem či wm. V dnešní době je už obojí propracovanější. Ale žádnej oprák neni dokonalej. A vzhledem k tomu, že velká většina Čechů nepatří k těm, co by zvládli ovládat něco složitějšího, tak je symbian ideální. Taky cenově je dostupnější než pda, mda.

45 vbblade - 6. červenece 08, 12:07

Autor článku je fakt chudák. Včera se narodil a dneska kritizuje. Je snadný kritizovat telefon (7600, 3650), které se prodávaly skoro před pěti lety. A n70 skoro před třemi lety. Symbian je nejjednodušší a nejpřijatelnější ovládání. jak je možné, že 80% firem používá telefony od Nokie? A to převážně se symbianem? Proč nemají ericssony? A proč rádoby autor a kritik nesrovná i jné znaky? Osobně jsem vyzkoušel spousty značek. Měl jsem Alcately, Siemensy, Ericssony, SonyEricssony, Sony, Motoroly, Samsungy, HTC a dokonce i první MDA co k nám dorazily. Jediný co se dá na WM zařízení pochválit je výhoda velkého dotykového displeje a super synchronizace. Na druhou stranu žerou dvakrát víc baterku než nokie, dotykovej displej neni vždy předností a stabilita taky neni ono. Navigace, mp3, foták a videa jdou stejně využívat v obojím. A taky chce vzít na vědomí, že telefon je na telefonování. Vše ostatní je jen doplněk. Nad tím by se měl autor zamyslet. A když už kritizuju, tak srovnám více značek s operačním systémem. A u všech vypíchnu výhody pro a proti. Hlavně důležité funkce, které uživatel používá každý den.

46 vbblade - 6. červenece 08, 12:07

Autor článku je fakt chudák. Včera se narodil a dneska kritizuje. Je snadný kritizovat telefon (7600, 3650), které se prodávaly skoro před pěti lety. A n70 skoro před třemi lety. Symbian je nejjednodušší a nejpřijatelnější ovládání. jak je možné, že 80% firem používá telefony od Nokie? A to převážně se symbianem? Proč nemají ericssony? A proč rádoby autor a kritik nesrovná i jné znaky? Osobně jsem vyzkoušel spousty značek. Měl jsem Alcately, Siemensy, Ericssony, SonyEricssony, Sony, Motoroly, Samsungy, HTC a dokonce i první MDA co k nám dorazily. Jediný co se dá na WM zařízení pochválit je výhoda velkého dotykového displeje a super synchronizace. Na druhou stranu žerou dvakrát víc baterku než nokie, dotykovej displej neni vždy předností a stabilita taky neni ono. Navigace, mp3, foták a videa jdou stejně využívat v obojím. A taky chce vzít na vědomí, že telefon je na telefonování. Vše ostatní je jen doplněk. Nad tím by se měl autor zamyslet. A když už kritizuju, tak srovnám více značek s operačním systémem. A u všech vypíchnu výhody pro a proti. Hlavně důležité funkce, které uživatel používá každý den.

47 _Tomass_ - 23. červenece 08, 04:07

Ach jo... Neřekl bych, že telefony od nokia málo vydrží... Mám Nokii 6230i už přes tři roky, zažila spoustu pádů a... pořád skvěle funguje. Co se týče funkční vybavenosti, podle mě je natom nokia dobře. Ukaž mi u SonyEricssonu, nebo jiné značky, telefon s WiFi za cenu okolo 5500,- (N 6300i). Na vánoce si chci kupovat nový telefon a ještě nikdo mě nepřesvědčil, proč si koupit něco jiného než Nokii... Za cenu okolo 9.000 budu mít GPS, WiFi, 5 MPx foťák, Symbian a spoustu dalších funkcí, neříkám, že je všechny využiju. SonyEricsson sice představil model s 8Mpx foťákem, wifi, gps atd., ale než se telefon začne prodávat za cenu cca 15000, já budu mít za 9000 to samé a ještě s op. systémem. A jenom fakt, že Nokia zabírá 40% trhu a SE 8% a pořád se propadá už něco naznačuje... Takže tvrdit, že Nokia neumí vyrábět telefony je úplná kravina... (stejně jako tento článek) :-)

48 Fragmaster - 25. červenece 08, 04:07

Nokia zije z toho co bylo v dobach 5110. Jeste dodnes slycham nazory jako ze Nokia ma nejjednodussi a nejlepsi ovladani. No co to je za blbost, dnes uz maji vsechny telefony barevne a obrazkove menu. S tou cenou to Nokia fakt prehani. Koupim Nokii za 10tisic a mam normalni telefon. Koupim SE za 10tisic a mam Hi-End. Nokia je pro neznalce co se zasekli o par let zpet a porad si mysli, ze Nokia je nejlepsi s nejlepsim ovladanim a kdovi co jeste. V dnesni dobe uz se daji investovat penize do noveho telefonu lepe nez kupovat Nokii, ktera za vic penez ma min funkci nez ostatni telefony.

49 Petr - 12. srpna 08, 08:08

autore, jsi chudák. Jednoznačně zaměřený proti Nokiím. Když ti řeknu že mám N70, jsem s ní spokojený, symbian mi přijde logičtější a lepší než wm5 na HTC, který taktéž obsluhuju. Logo se mi neseškráblo, plast trochu vrže, ale to se dá očekávat. Rychlost je nižší, ale to už všech smartphonů, ne jen u nokií. Celkově vzato mi přijde, že se k telefonům chováš jak prase a pak se divíš že se rozpadá. HTC mi WM5 už několikrát brutálně zatuhlo (a to na něm nemám žádné další aplikace) N70 se spoustou prográmků a kravin se ani jednou nekouslo. Takže asi tak

Nejsou povolené další komentáře. Diskuze byla uzavřena